Torniluolan uninoita

Niin kauan olen sinua rakastanut, niin kauan, että olen jo lähes unohtanut ettei aikaa ole. On vain loputon nyt, johon ikuisuus häviää ja josta huominen herää. Aina löytyy joku, jonka tarina on vielä pahempi tai parempi, tämä on omani - lapsihaaveita, kipua ja toivoa, arkea, juhlaa, iloa ja onnea, välillä yhtä ja sitten toista.
Tervetuloa peremmälle.


lauantai 29. toukokuuta 2010

29.5

Tässä talossa minä kuulen vasaran iskut
isäni ja isoisäni
näen arvioivat katseet
muistan pölyn ja kuumuuden
nuorten kehojen innon
tästä tulee meidän omamme
eikä minua vielä ollut

Nämä tiilet ja laudat
paita tuolin selkänojalla
autotallin haju
postilaatikko
istutetut puut ja ne kaadetut
silloin kun minä olin pieni
yhdessä ihmetellyt haavan lehdet

Pelko saartaa minut
kaartaa jokaisen muiston takaa
kivistä
poluista
sammaloituneista reliikeistä
aika kuluu liian nopeaa
harmauttaa ja sairastuttaa
tämä talo on kovin täynnä elettyä

Hae sipulin varsia
valitse kymmenen hyvää
maa versoo
minä nypin vedet silmissä
tahtoisin ottaa syliin
rakastaa terveeksi
enkä voi
puhallus ei auta
nyt täytyy pysyä kovana
en perkele itke

Toivon

2 kommenttia:

  1. Today, I choose love. Today, I choose brightness. Today, I commit to will, to depth, to practice. Today, I commit to right speech. Today, I choose majesty. I commit to the strengthening of body and of soul. Today, i walk the pathway between sun and stars, and enjoy the beauty of this green earth. Today, I commit to the work that I alone can do. I choose power, and grace, and compassion.

    I wish bright blessings upon all of you so diligently working your soul’s task and uncovering your heart’s desire. I wish blessings upon your efforts for healing and expansion. I wish for you a courageous heart and clear sight and ask you…

    What is your work, your grace, your will?

    Each time we choose to walk the path of strength coupled with love and spirit, a voice comes to pierce the darkness with the shout, “Let there be Light!”

    VastaaPoista
  2. Kiitos sanoista ja niiden voimasta.

    VastaaPoista